Garnier Moisture Match

Ahoj! :-)
Před nedávnem přišel Garnier s novinkou Moister match - pleťovými krémy. Když jsem se asi 2 týdny dívala v tv na reklamní spoty MM, rozhodla jsem se, že si prostě musím jeden taky koupit a vyzkoušet...přeci jen Garnier mám ráda. A tak jsem zaběhla do nejbližší drogerie a koupila si Moister match na suchou až velmi suchou pleť. Testovala jsem cca 14 dní a teď už k výsledkům... :-)

MM na suchou až velmi suchou pleť je bohatým vyživujícím krémem, který slibuje perfektní 24H hydrataci.

Složení: olej z kamélie a rostlinné výtažky
dermatologicky testováno 
Cena: do 159,-
Balení: 50 ml
Dostupnost: DM, Rossmann, Teta drogerie
K dostání: 4 druhy (unavená pleť bez jasu, suchá až velmi suchá pleť, smíšená až mastná pleť, normální až suchá pleť).


Používala jsem krém tak, jak bylo uvedeno na obale - nijak mi nedělá problém mazat si obličej 2x denně (ráno a večer), za ty roky je to víceméně rutinní záležitost. Co mě hned po otevření tuby příjemně potěšilo byla lehce parfémovaná vůně - příjemná, nenucená.
Konzistence krému je opravdu hodně hutná, až mě to překvapilo a říkala jsem si, jestli půjde dobře roztírat. Nakonec jsem ale zjistila, že stačí opravdu malý "bobek" a bez problému vystačí na celou tvář. Krém má světle růžovou barvu a jemnou krémovou texturu - dobře se roztírá, velmi rychle se vstřebává a co je hlavní, nemastí se.


Musím říct, že jsem očekávala dobré výsledky, protože Garnier mě snad ani jednou nezklamal. A nezklamal ani teď. Krém úžasně pleť hydratuje a dodá jí potřebnou vláčnost a po čase i pružnost. Pleť je na dotyk hebká a možná trochu lesklejší, což není skoro vůbec vidět.
Jak jste určitě postřehli při čtení jiných článků, moje pleť je nejen suchá ale i citlivá. A Moister match dokáže citlivou pleť zklidnit a částečně i zbavit zarudnutí. 
Aby byla vaše pleť chráněna, vyživená a hydratovaná po celý den, je nutné mazat ji 2x denně. Vaše pleť si to zaslouží, tak jí to dopřejte. :-)


S tímto malým "bobkem" namažu bez problému téměř celou tvář. Demonstruji tím názornou ukázku toho, že malé balení 50 ml vydrží docela dlouhou dobu. Líbí se mi praktický obal - tuba (omyvatelná) se zacvakávacím víčkem. Bez problému se krém vejde i do té nejmenší kabelky a můžete ho mít stále u sebe, když bude potřeba.

Závěrem: jsem maximálně spokojená, po 14 denním používání jsem nenašla nic, co by mi vadilo nebo nevyhovovalo. Moister match za mě splnil vše, co slibuje. A proto ho rozhodně nekupuji naposledy...

Garnier Moister Match pro suchou až velmi suchou pleť dávám 5 pusinek



1 komentář:

  1. A je to jasne. :-) Diky za skvelou recenzi, porad jsem vahala ale jdu do nej. Jen mozna zkusim na normalni az suchou plet.. Ivča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika