NOTD - hrajeme si s puntíky


Ahoj! :)
Dnes tu mám rychlý post v podobě NOTD. Aneb nudím se, a tak trápím své nehty. :D
Tak jsem si  říkala: bílá nebo zelená? Nakonec jsem šla pouze do bílé a i pak jsem si říkala, a co zelená? Zelenou nerada, ale jako bych dnes jinou barvu ani neviděla. 
Dál jsem se rozhodovala, jestli proužky nebo šipky a nakonec to zavrhla. Moje úžasné stařecké ruce se klepaly a klepaly, a to bych si zaručeně jakýkoliv pokus o krásné nehty pohnojila ještě v zárodku. Takže nakonec zvítězila věčná klasika v podobě obyčejných "puntíků" - víceméně. 
Řeknu vám, že dneska mám den D, a tak jsem si tou vatovou tyčinkou, kterou jsem puntíky ťupkala, skoro vypíchla oko.
A to dnešní den, ještě zdaleka nekončí..

Bílý lak je od Flormar -  matte nail enamel v odstínu MO1
Zelený lak je od Miss sporty - Club bing colours v odstínu 30
Doufám, že jste dnes měli lepší a vydařenější den, než já. :-)

Mějte se krásně.




2 komentáře:

  1. Krásné nehty ;) Nevěřila bych ,že se k sobě bíla a zelená budou, tak hodit ;)) ttp://fashionmirrorss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika