Reviews Ziaja: Denní a noční krém s kozím mlékem

Krásný den, milé čtenářky.

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi dvou produktů na pleť, které aktuálně používám. Těmito produkty jsou denní a noční krém od značky Ziaja - z řady Kozí mléko.

Do kategorie Kozí mléko spadám, jelikož je určena pro věkovou kategorii 20+ a je jak pro ženy, tak pro muže. Tato řada je určena pro suchou pleť, která má sklony ke tvorbě prvních vrásek. Řada má regenerační vlastnosti.

SLOŽENÍ: 
- proteiny kozího mléka
- mléčné proteiny
- rostlinné lipidy a uhlovodany
- vitamíny A a D 
- vápník
- provitamín B5 
- fotostabilní UV-filtry.
Stimuluje syntézu stavebních složek pokožky, vylepšuje její stavbu a vyhlazuje vrásky. Zvyšuje pružnost pokožky, chrání ji před škodlivými účinky volných radikálů a oddaluje její stárnutí. Vyživuje a dokonale zvlhčuje pokožku.
JAK TO VIDÍM JÁ: Denní krém má lehké složení a není příliš mastný (což je u krému pro suchou pleť plus). Velice dobře se vstřebává a pokožku zanechá hydratovanou a vláčnou, a to prakticky po celý den. Složení odpovídá tomu, co výrobce slibuje. Po pravidelném používání krému je pleť hydratovaná, vláčná a hebká na dotek. Krém má také velice příjemnou (nedefinovatelnou) parfemaci, kterou bych rozhodně nepřirovnala k vůni kozího mléka (ale i tak mi voní). Krém se vstřebá rychle (do minuty) a pleť po chvilce začne pracovat a vypínat se. Poté co se vstřebá, není nutné jej během dne znovu použít. Vydrží celý den a krásně pleť hydratuje. Já jej používám každé ráno před nanesením makeupu.
Při pravidelném používání denního i nočního krému máte v rukou kombo, které rozhodně stojí za vyzkoušení. Noční krém se od denního liší pouze konzistencí, která je o trochu hutnější, ale přesto stále lehká a dobře vstřebatelná. 
Tyto krémy používám přibližně měsíc a není to první řada, kterou jsem od Ziaji používala. V minulosti jsem spotřebovala krémy z řady Kokos, Čokoládové máslo, Pomeranč nebo Okurka. Se všemi jsem byla naprosto spokojená a s řadou Kozí mléko rovněž.

Pro mě je ze všeho nejdůležitější u péče o pleť, aby daný výrobek dostatečně hydratoval - Ziaja řada Kozí mléko to umí. A dokáže to za málo peněz. Při balení 50ml je cena kolem cca 50,-. Krém se dá sehnat buď v menších drogeriích, Rossmannu, Globusu, nebo jej můžete objednat ze stránky Růžová 10.
Kosmetika Ziaja je vhodná rovněž pro ty z vás, které trápí atopický ekzém (kosmetika je velice šetrná). Nikdy jsem se při používání produktů Ziaja (různých řad), nesetkala s tím, že by mě pokožka svědila, zarudla, či se mi např. vytvořily na těle vodnaté puchýřky. Takže rozhodně doporučuji! 
Znáte/používáte tuto řadu Kozí mléko? Jaký je váš názor na kosmetiku značky Ziaja?                                                                 Krásný den,                                                                                                                                                                                                     V.



11 komentářů:

  1. Vždycky když někdo napsal recenzi na produkt z kozí řady, tak jsem si říkala, jak krémy asi voní. A zrovna jsem měla možnost vyzkoušet vzoreček krému na ruce a musím říct, že vůně je to moc pěkná a už vzorečkem mě krém zaujal, takže bych určitě ráda něco z této řady vyzkoušela :). Od Ziaji jsem měla jinak jemný odličovač očí, který oči odlíčil, ale trvalo to trošku déle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej rozhodně nejen péči o pleť, ale také krém na ruce. Já si koupila z této řady i krém na ruce a hned druhý den mi ho mamka zabavila. Takže teď máme každá svůj a nemůžeme si je vynachválit. Vůně krému je úžasná, příjemná a decentní. :)
      Odličovač jsem měla také a také mi chvíli trvalo, než mě kompletně odlíčil.

      Vymazat
  2. nejradeji mam tuhle radu mam krem na ruce a ta vune je bajecna.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem je osobně tedy nezkoušela, ale doporučila jsem je mamce a ta je spokojená. Myslím, že do nich také půjdu, popřípadě nějaké jiné řady od Ziaji. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda sladké vůně, tak doporučuji třeba kokosovou řadu. :)

      Vymazat
  4. Mám úplně stejné kombo a je super, i když teď používám hlavně L´Oréal, který mi přijde ještě o chlup lepší. Každopádně značku Ziaja mám moc ráda, hlavně tuto kozí řadu, mám ještě sprchový gel a tělové mléko :)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem od Ziaja kdysi kakaový krém a byla s ním moc spokojená, já jsem na ty čokoládové vůně fixovaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já. Vzpomínám, že jsem po namazání měla chuť sama sebe olíznout :D

      Vymazat
  6. http://www.slozenikosmetiky.cz/methylparaben/Levne - proto synteticke.jsou tam konzervanty aby krem dlouho vydrzel.pokud by tam dali kvalitni oleje, doba spotreby se zkrati a cena stoupne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika