Spotřebované produkty za květen

Krásný den, milé čtenářky.

Dnes tu mám pro vás další video a tentokrát ze série Spotřebovaných produktů, která je u mnoha z vás oblíbená. Myslím, že spotřebováno ve formě videa je zajímavé už jen díky tomu, že poskytne odběrateli/čtenáři komplexnější představu o daném produktu + rychlou slovní recenzi. No a protože mě baví videa natáčet a bavilo mě i spotřebováno, můžete se na něj těšit pravidelně. Ne každý měsíc, ale tak jednou za dva (produkty se nehromadí tak rychle). :)
Takže dnes tu mám pro vás spotřebováno za květen, tak doufám, že se vám bude video líbit. :)



Určitě mi dejte do komentářů vědět, zda některý z mých vypotřebovaných produktů máte rády a používáte jej pravidelně. Také by mě zajímalo, které produkty máte na dně nejdříve. U mě jsou to rozhodně krémy na pleť (ať už denní nebo noční). :)
Také budu ráda, pokud některá z vás bude poslem dobrých zpráv a napíše mi, že se sprej na vlasy od Lybaru stále ještě prodává.

Nezapomeňte se zúčastnit narozeninové giveaway. :)
Krásný den, 
V.

1 komentář:

  1. hrozně chci vyzkoušet ten čistící přípravek na štětce :-).

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika