Reviews - Saloos bio karité

Krásný den, milé čtenářky.

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi svých oblíbených produktů značky Saloos, kterými jsou Bio karité 100% bambucké máslo a granátové jablko. Tyto balzámky mám v menším balení a primárně je používám pouze na obličej a na rty.
BIO KARITÉ GRANÁTOVÉ JABLKO & 100% BAMBUCKÉ MÁSLO
100% bambucké máslo by mělo pokožku hydratovat a okamžitě regenerovat. Při pravidelném používání, ať už na těle či obličeji by mělo dojít k obnovení vláčnosti pokožky, a také k obnově její pružnosti. Jako každé máslo, i toto by mělo zanechat pokožku hebkou a jemnou na dotyk. Bambucké máslo je vhodné pro všechny typy pleti, ale především je výborným pomocníkem pro lidi se suchou pokožkou a velmi citlivou pokožkou. Máslo je šetrné rovněž k alergikům a atopikům - jedná se o čistě přírodní bioprodukt, který je vhodný na tělo i na obličej.

Tento balzámek jsem si oblíbila více, než granátové jablko. Líbí se mi zejména jeho hutnější konzistence, která je oproti kolegovi opravdu o dost tužší. Při nanášení na pleť se máslo postupně rozpouští a krásně se s ním poté pracuje. Zprvu jsem používala bambucké máslo na celý obličej, ale nakonec jsem jeho používání omezila pouze na oblast rtů, pod nosem a na bradu. Právě na těchto místech mám pleť nejsušší a bambucké máslo mi pomáhá pleť vyživovat a zregenerovat. A umí to na jedničku. Při pravidelném používání mi rovněž zmizelo popraskání koutků úst a pleť je celkově "napapanější". 100% bambucké máslo používám každý den a nosím ho neustále v kabelce. Jakmile vidím, že mám sušší pleť na obličeji, nebo např. suché lokty na rukou, pak je ihned namažu a do dvou dnů je po problému. Tento produkt také příjemně a lehce voní, rovněž se velmi rychle vstřebá a nezanechává pleť mastnou. 

Granátové jablko je revitalizujícím balzámem, který svou práci odvádí především v oblastech dekoltu a obličeje. Používat se může samozřejmě i na celé tělo. Balzám je primárně vhodnější pro zralejší pleť a je tedy určený pro věkovou kategorii 20+. Balzám je tvořený směsí olejů granátového jablka a směsí esenciálních olejů, které jsou kombinované s bambuckým máslem a přírodními vosky. Stejně jako 100% bambucké máslo, i tento balzám je čistě přírodním bioproduktem. Při pravidelném používání dochází k ošetření pleti, obnově hebkosti, pružnosti a vláčnosti pokožky.

Granátové jablko má oproti bambuckému máslu trochu jinou konzistenci. Není příliš hutné, spíše mastnější, rovněž se lépe nabírá i roztírá. Na můj vkus je ale až moc řídké. Další rozdíl je také v parfemaci. Granátové jablko skutečně voní jako granátové jablko - a za to palec nahoru. :) Na rozdíl od bambuckého másla je i lehounce zabarvené viz. foto výše. Jinak bych řekla, že jsou oba produkty srovnatelné a není třeba nic více dodávat. I tento balzámek krásně hydratuje. Při pravidelném používání je pleť skutečně jemnější, vypnutější a hebká na dotyk. Já používám granátové jablko jednou denně, a to na noc a pouze na obličej. V posledních dnech jej používám častěji, než klasické krémy na obličej a jsem s ním moc spokojená. :)


Pokud by jste měly zájem vyzkoušet jakýkoliv balzám, nebo jiný produkt od Saloos, pak vám určitě doporučuji objednávat na dobírku přes internetové stránky www.saloos.cz, jelikož cena na webu je podstatně nižší, než v drogeriích.
Poštovné je nad 1 200,- zdarma a jinak je účtováno 71,- za dobírku.

Cena v drogeriích se u těchto balzámů pohybuje kolem cca 100,-.






Máte zkušenosti s těmito balzámky značky Saloos? Jaké jsou vaše oblíbené produkty této značky? Určitě mi dejte vědět v komentářích. :)

Krásný den,
V.

12 komentářů:

  1. Já mám od Saloos olejíček a je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gaby a který olejíček máš? :) Ráda bych nějaký zkusila, tak budu ráda, když nějaký doporučíš..

      Vymazat
  2. Tyhle balzámky vypadají moc dobře :)
    http://everydayhappinessbykamila.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Od Saloosu nemám zatím žádný produkt, ale ráda bych rozhodně vyzkoušela to 100% bambucké máslo. :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze! :) Já mám doma bambucké máslo a jsem s ním naprosto spokojená. Mám ho od března a do těch studenějších měsíců se fakt hodí. Už teď vím, že to bude můj velký pomocník na zimu. A jak říkáš ty, je lepší Saloos kupovat přes internet, protože ceny v DM jsou opravdu šílené. Viděla jsem tam jejich tělový peeling za 200 Kč a přitom Saloos říká, že jeho cena je 136 Kč.. Tak nevím :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peggie. :)
      Souhlasím, na zimu musí být super. Já ho zatím zkoušela jen přes ty teplejší měsíce, tak jsem na to zvědavá.
      Přesně přesně..ceny v drogeriích pěkně ruinují peněženku. Když objednáš víc věcí z webu, tak podstatně ušetříš. :)

      Vymazat
  5. Balzámky jsem zatím nezkoušela :). S čím jsem ale byla od Saloos moc spokojená, tak to je kakaový peeling s kokosem, hydrofilní odličovač a tělový olej Mojito - úžasný produkty

    OdpovědětVymazat
  6. Od Saloos mám hydrofilný odličvací olej a je fakt skvelý :D

    OdpovědětVymazat
  7. Od Saloos mám doma již několik produktů a jsem spokojená. To bambucké máslo mi ale ještě chybí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Žiaľ som ešte nič neskúšala, ale mám to v pláne. Na pery používam momentálne hlavne EOS, Avene Cold Cream alebo voňavý balzam zo Sephory.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika