MAC Satin Lipstick in Brave

Krásný sváteční den, milé čtenářky.

Hurá je Silvestr, a tak vám dnes přináším poslední recenzi tohoto roku. :) Před několika dny jsem na facebookové stránce svého blogu zveřejnila svůj nejnovější rtěnkový přírůstek, a to MAC Satin Lipstick v odstínu Brave.

Mé první dojmy z nákupu byly velmi kladné, a tak jsem se rozhodla rtěnku nejprve řádně vyzkoušet a teprve poté vám sdělit své dojmy a podělit se s vámi o recenzi. :)

Když před nedávnem probíhaly na internetu akce v rámci Black friday, neodolala jsem a na e-shopu Douglas.cz jsem si spolu s kamarádkou objednala rtěnku MAC. V rámci akce, kterou jsme si s kamarádkou rozdělily na půl, mě nakonec rtěnka z původních 553 Kč vyšla na 450 Kč.
Po dlouhém vybírání, kdy jsem váhala mezi ikonou Ruby woo a několika dalšími odstíny, jsem nakonec vybrala odstín Brave. Řekla jsem si, že chci peníze zainvestovat do odstínu, který využiji každý den.

Objednání z eshopu Douglas bylo bezproblémové. Rtěnky dorazily rychle a v pořádku.
Po převzetí své objednávky od kamarádky, jsem se nejprve zarazila nad velikostí krabičky ve které byla rtěnka schovaná. Obal i samotná rtěnka mají o dost menší rozměry, než na jaké jsem u rtěnek zvyklá. Velikostí mi připomíná spíše rtěnky typu Sleek. Ovšem balení je tak roztomilé, že si ho ani jiné představit neumím.
Design rtěnky se mi velmi libí, a to především materiál a kombinace černé + stříbrné. Krásný je také detail nepatrných stříbrných třpytek, které jsou patrné na spodní části a víčku rtěnky.

Odstín Brave je skutečně nádherný. Chtěla jsem odstín, který bude "lepší a tmavší" než mé rty, a přesně takový jsem našla. Odstín je poměrně tmavý, ale stále ještě nude. Myslím, že podobná barvička je tak univerzální, že musí slušet každému typu pleti a každé barvě vlasů. Při porovnání swatchů s mou oblíbenou Kiko v odstínu Pink carnation, mohu s jistotou říct, že Brave má v sobě o něco více růžového nádechu.

Rtěnka je matné krémové textury se sytou krycí schopností. Je hydratační a krásně se dá navrstvit (velmi pigmentovaná). Na rtech je velmi příjemná, vůbec nevysušuje, neslévá se do vrásek, netropí neplechu a krásně spolupracuje.
Textura je tak příjemná, že mám občas pocit, jako bych na rtech rtěnku snad ani neměla.
Výdrž je velmi dobrá. Není průměrná, spíše lehce nadprůměrná. 

Vzhledem k tomu, že je Brave univerzální odstín, i po pár hodinách stále vypadá na rtech přirozeně. Myslím si, že pokud bych měla například Ruby woo, měla bych po pár hodinách znatelné kontury rtů, ale u podobného odstínu tento problém není. Pokud ji nosím celý den, pak je nutné ji během dne párkrát opravit.
Vydrží však bez problému jídlo i teplé nápoje, jako je třeba káva. Poupravit ji je nutné tak cca po 3,5 hodinách.
Samozřejmě, že platíte především za značku, ale rtěnka je kvalitní, takže cena odpovídá kvalitě + značce produktu.

S MAC jsem velice spokojená a do budoucna plánuji investovat i do dalších rtěnek, především právě do Ruby woo, kterou mám vysněnou již dlouhé měsíce. Jelikož jsem si pořídila rtěnku MAC, mohu ji vyškrtnout ze svého wishlistu. Jupí. :)

Máte rády značku MAC? Plánujete koupi některé z jejich rtěnek?
Budu se těšit na vaše komentáře.

Zároveň bych vám chtěla do nového roku popřát pouze to nejlepší. Svým čtenářkám bych ráda poděkovala za přízeň v roce 2015 a budu doufat, že se k mému blogu budou vracet i v roce následujícím. 
Všem spřáteleným blogerkám bych ráda popřála spoustu úspěchů v osobním životě a především mnoho úspěchů a inspirace v blogování.
Děkuji za úspěšný rok 2015!
S láskou vaše Veronica.


7 komentářů:

  1. Ach..! Jiná slova netřeba!:) Jsem ráda, že s ní jsi moc spokojená, tak nějak jsem to tušila, ale až takové nadšení jsem nečekala! :) Jak jistě víš, tak mě si rtěnky MAC získaly už před nějakým tím týdnem a jsem ráda, že jsi jim podlehla také! :D Tenhle odstín je naprosto dokonalý. Taky se mi líbí jak jsi jí v recenzi popsala úplně do detailů - to balení se třpytkami je totiž vážně roztomilé! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rúž cyzerá naozaj perfektne. Veľmi sa mi páči jeho farba a aj to, že bola objednávka bezproblémová

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Také už pár dní koukám po třech odstínech a nemůžu se pořád rozhodnout!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. Já ani nevím, co takhle MAC má všechno v nabídce, leda když u někoho vidím, jaké vydal kolekce nebo tak, ale nějak zatím tuto značku nesleduji, asi proto, že je z té vyšší cenové kategorie :). Odstín sis koupila super, za tu cenu se to zase vyplatí, když se dá využít prakticky pořád

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten odstín je naprosto boží, přesně nějaký takový bych taky potřebovala! Já žádnou rtěnku od Macu nemám, ale pokud si ji někdy budu pořizovat, určitě pouvažuji i nad tímto odstínem :) A také ti přeji do nového roku jen to nejlepší Veru :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě taky krásný Nový rok :) Božská rtěnka ♥ MAC miluji,ale obsluhu v MACu nesnáším :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný odstín.. Rtěnky od MACu miluji :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika