Catrice Ultimate Stay lipstick (070 Plum & Base)

Krásný den, milé čtenářky.

Články o rtěnkách jsou vaše nejoblíbenější a zároveň i jedny z nejčtenějších, a tak bych vám dnes ráda představila svůj nejnovější přírůstek ve své sbírce, a to Catrice lipstick ULTIMATE STAY v odstínu 070 Plum & Base.
Rtěnku bude spousta z vás znát, protože je to snad nejprobíranější odstín mezi blogerkami. I já jsem se do odstínu zamilovala díky Nicol z ACOS, Makyně016, či Lou z Getthelouk.
Možná proto byl problém odstín sehnat. Ve všech drogeriích byly pouze testery, a tak byl nadlidský úkon ulovit jeden jediný kousek. Po více než 2 měsících se ale povedlo v Teta drogerii. Jupí. :)
Cena rtěnky se liší dle různých akcí a slev, ale standardně je to kolem 140 Kč.

Co se týče odstínu, tak ten je přesně pro mě. Nádherná, teplá vamp barvička. Ideální jak na zimu, tak na léto. Šťavnatý odstín, který sluší a bude slušet - prostě k nakousnutí.

Rtěnka je ultimate stay, takže by měla na rtech vydržet delší dobu. Rtěnky Catrice mají obecně vyšší výdrž. Tyto US mi většinou na rtech vydrží cca 2,5 hodiny bez porušení. Ovšem většinou používám ještě konturku, protože u výrazných a červených odstínů to mám radši. S rtěnkou se dá jíst, pít (i alkohol) a jen tak se nesmyje. Po těch cca 2,5 hodinách se začne lehce ztrácet a je třeba ji nanést znovu.

Rtěnka má příjemnou krémovou, až saténovou texturu. Na rtech je velmi příjemná a hydratační. Navíc krásně voní a vytváří na první pohled moc hezký finish.

Jediný problém mám se samotným vnitřkem rtěnky. Líbí se mi design produktu, který je minimalistický. Obal rtěnky je užší a vyšší, než u klasických drogerkových rtěnek.
Co mi ale vůbec nevyhovuje je zkosený, leč kulatý hrot rtěnky. Osobně preferuji hroty do špičky - s těmi do kulata se mi velmi špatně manipuluje a mám tendenci přetahovat.


Celkově hodnotím produkt velmi kladně. V posledních měsících stále častěji vybírám rtěnky ze stojanů Catrice, než Rimmel. Myslím si totiž, že tyhle nové krásky šlapou rtěnkám Rimmel slušně na paty. :)
Pokud ještě žádný odstín z řady Ultimate Stay nevlastníte, určitě se po nich podívejte. Stojí vážně za to.

Krásný den,
Veronica.

8 komentářů:

  1. ODstín je to krásný :) Asi mám taky spíš radši hrot do špičky

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny odstin,s rtenkami Catrice nemam zkusenost zadnou,ale tahle rada vypada opravdu dobre :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají dobře, už jsem na ně koukala. Catrice mám v poslední době celkem v oblibě :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za tip. Catrice mě začíná čím dál tím více lákat. Jejich rtěnky jsem ještě nezkoušela, tak se určitě po nějaké podívám. Tento odstín vypadá moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Nad koupí téhle rtěnky jsem dlouho uvažovala, dokonce jsem si ji v drogerii zkoušela ale bohužel jsem došla k závěru, že mi tahle barvička vůbec nesluší, přitom je tak dokonalá! :(

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  6. Náááádherný rúž. Vau

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle rtěnku jsem si zamilovala - používám ji jak na focení, tak na běžné nošení :D
    První jsem měla přesně tenhle odstín - pak jsou dokoupila ještě dva další odstíny :D :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  8. Mam jinaci odstin a jsem take spokojena. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika